Vrátenie tovaru a reklamácie

Vrátenie tovaru a reklamácie

Nie ste spokojný s nákupom? Objednávku môžete vrátiť do 30 dní od jej prijatia a my zabezpečíme, aby bola kúpna cena vašej objednávky pripísaná na váš účet do 14-30 dní od prijatia vrátenia! Chcete zmeniť produkt, pretože vám nesedí veľkosť alebo chcete inú verziu produktu? Aj toto je možné! Pre výmenu alebo vrátenie nás kontaktujte pomocou formulára v spodnej časti tejto stránky.

*Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na produkty, ktoré nie je možné vrátiť z hygienických alebo zdravotných dôvodov (napr. kozmetika), u ktorých bola po dodaní porušená pečať.

Produkty prijaté omylom

Ak ste si objednali konkrétny variant produktu, ale dostali ste iný alebo nesprávny produkt, môžete tiež pomocou nižšie uvedeného formulára požiadať o opätovné zaslanie správneho produktu alebo varianty. Ak to chcete urobiť, pripojte fotografiu ako dôkaz produktu alebo varianty, ktorý ste dostali omylom, a namiesto toho uveďte, ktorý produkt alebo variantu by ste chceli dostať.

Kde môžem získať späť svoje peniaze?
Sumu vám vrátime rovnakým spôsobom, akým ste ju zaplatili. Nie je to možné? Budeme Vás kontaktovať.

Náklady na vrátenie tovaru
Vo všeobecnosti sú náklady na vrátenie produktu vždy vašou zodpovednosťou. Dostali ste nesprávny produkt/variantu? Tento produkt teda nemusíte vracať, pošleme vám nový produkt.

Chybný
Chybné výrobky nie je potrebné vrátiť. Nemôžeme ich ponúknuť iným zákazníkom. V tomto prípade vám jednoducho zašleme nový alebo vrátime kúpnu cenu. Stačí nám dôkaz o chybe výrobku vo forme jednej alebo viacerých fotografií výrobku. Ak chcete požiadať o nový produkt alebo vrátenie peňazí, vyplňte formulár nižšie.

Ako fungujú zvratky?

Krok 1: Požiadajte o vrátenie peňazí pomocou formulára nižšie.

Krok 2: Zaregistrujte svoju zvratku

Krok 3: Zašlite balík späť

Choďte na najbližšiu poštu a pošlite nám vrátený balík. Vždy sa uistite, že odosielate svoju zvratku s kódom sledovania. Ako odosielateľ ste za to právne zodpovední a teoreticky môžeme odmietnuť vrátenie, ak nebol pridaný kód sledovania.

Krok 4: Získajte kúpnu cenu na svoj bankový účet

Hneď ako dostaneme vašu zásielku, zabezpečíme, aby bola kúpna cena pripísaná na váš bankový účet do 30 dní!

Zásady vrátenia

Uistite sa, že:

  • Tovar je kompletný.
  • Tovar je originál zabalený a nepoškodený.
  • Vrátený tovar zasielate so sledovacím kódom (dostanete ho na pošte, tak ho nezabudnite uviesť).
  • Priložíte formulár na vrátenie.
  • Číslo objednávky nájdete vo formulári na vrátenie tovaru.
  • Vaše meno a priezvisko je uvedené na návratovom formulári.

Nespĺňa váš návrat vyššie uvedené podmienky? Žiaľ, nemôžeme spracovať vrátenie a vrátenie peňazí za váš nákup.

Vrátenie

Po spracovaní vášho vrátenia a vrátenia peňazí dostanete automaticky upozornenie. Samozrejme, snažíme sa to urobiť čo najrýchlejšie. Neozvali sme sa vám ani po 30 dňoch? Potom neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.

POZNÁMKA: Ak vrátite produkt a príde poškodený alebo neúplný, bohužiaľ ho nemôžeme prijať a vrátiť kúpnu cenu. Vrátené výrobky musia byť dobre zabalené, najmä tie jemné.


Časté otázky
Kde nájdem formulár na vrátenie tovaru?

Môžete oň požiadať nižšie zaslaním e-mailu cez kontaktný formulár. Dostanete ho od nás po zaregistrovaní vrátenia.

Kde nájdem kód sledovania?

Sledovacie číslo dostanete od pošty alebo poštovej služby, z ktorej nám pošlete zvratku. Preto sa uistite, že ste ju poslali s číslom Track & Trace poštovej služby, ktorú používate na odoslanie svojej položky. Kód Track & Trace, ktorý ste dostali od poštovej spoločnosti, nám môžete poslať e-mailom po zaregistrovaní vráteného tovaru.

Kde nájdem spiatočnú adresu?

Vašu spiatočnú adresu od nás dostanete po zaregistrovaní vrátenia tovaru.

Poznámka: Adresa na vrátenie balíkov nie je rovnaká ako naša adresa na vrátenie. Nevracajte produkty výhradne na túto adresu bez toho, aby ste nás o tom vopred informovali. Žiaľ, vrátené zásielky odoslané na inú adresu, ako je naša adresa, sa nevracajú, pretože ich nikdy neprijmeme.

Kde nájdem číslo svojej objednávky?

Číslo objednávky nájdete v e-maile, ktorý ste dostali po zadaní objednávky v našom internetovom obchode. Okrem toho vo všetkých doručovacích správach, ktoré od nás dostanete, nájdete aj číslo svojej objednávky. Číslo objednávky pozostáva zo 4 alebo 5 číslic.

Ak nemôžete nájsť číslo svojej objednávky. Napíšte nám a požiadajte o číslo objednávky!

* Zvyčajne odpovedáme do 1 pracovného dňa

Kontaktný formulár